Dantų šaknų kanalų gydymas (endodontija)

Endodontologija – tai dantyje esančio minkštojo audinio (pulpos), danties šaknų ir viršūninio kaulo prevencija, diagnostika bei gydymas. Endodontinis gydymas reikalingas tuomet, kai danties šaknies kanalo viduje esantis minkštasis audinys yra uždegiminis ar infekuotas. Atliekant šaknų kanalų gydymą ir pergydymą, užkertamas kelias infekcijos plitimui ir išsaugomi natūralūs dantys.

Uždegimas ar infekcija šaknies kanale vystosi dėl gilaus ėduonies, danties įtrūkimų, įskilimų ir kitų priežasčių. Jeigu uždegimas ar infekcija negydomi, dantį pradeda skaudėti, jis dažnai supūliuoja, o bakterijos per šaknies viršūnę patenka į aplinkinius audinius, taip sukeldamos uždegimą. Vėliau aplink infekuotą dantį pradeda tirpti žandikaulio kaulas, formuojasi infekcijos židinys, galimos pavojingos komplikacijos.

Endodontinis gydymas taikomas, kai:

• – Jaučiamas aštrus danties skausmas;
  • – Dantis tampa ypač jautrus šalčiui, karščiui;
  • – Dantis pastebimai patamsėja;
  • – Šalia danties iškyla pūlinys;
  • – Odontologinio patikrinimo metu diagnozuojamas danties kanalo uždegimas ar infekcija.

Apie endodontinį gydymą:

• Tinka – visiems pacientams, kurių dantų šaknų kanaluose kilo uždegimas ar infekcija.
  • Trukmė – apie 1 val.
  • Vizitų skaičius – priklauso nuo klinikinės situacijos, įprastai užtenka 1-2 vizitų.
  • Ar tai skausminga – ne.
  • Gijimas – greitas ir nekomplikuotas.
  • Rezultatai – užkirstas kelias infekcijos plitimui, išsaugotas dantis, gyvenimas be skausmo ir komplikacijų rizikos.

Procedūros tikslas

Endodontijos tikslas – užkirsti kelią infekcijos plitimui ir galimoms komplikacijoms, išsaugoti natūralius dantis ir gerą burnos ertmės sveikatą.

Kaip viskas vyksta

Ruošiantis gydymui, apžiūrima paciento burnos ertmė, atliekami reikalingi tyrimai. Gydymas atliekamas taikant vietinį nuskausminimą, tad yra neskausmingas ir nesukelia jokių nemalonių pojūčių.

Pasitelkus mikroskopą, aptinkami pažeidimai šaknų kanaluose. Kanalai išvalomi, pašalinami pažeisti audiniai ir mikroorganizmai.

Išvalyti šaknų kanalai dezinfekuojami ir hermetiškai apsaugomi kokybiška plombine medžiaga.

Naudojamos medžiagos ir technologijos

Nors dantų šaknų kanalų gydymas daugeliui vis dar kelia baimę, „Šilutės odontologijos implantologijos klinikos“ gydytojai užtikrina, kad visos procedūros bus atliktos be skausmo ir nemalonių pojūčių. Klinikoje dirba profesionalūs gydytojai endodontai, turintys ilgametę patirtį gydant dantų šaknų kanalus, o naudojamas pažangus mikroskopas užtikrina endodontinio gydymo sėkmę, leidžia teikti efektyvias diagnostikos, pirminio endodontinio gydymo bei endodontinio pergydymo paslaugas. Modernaus mikroskopo dėka galima užfiksuoti ir parodyti pacientui aukštos raiškos medžiagą bei aptarti gydymo planą ir atliekamas procedūras.

Procedūros rezultatas

Dantų šaknų kanalų gydymo rezultatas – išsaugoti  dantys, gera burnos ertmės sveikata, užkirstas kelias galimoms komplikacijoms.  Endodontinį gydymą komfortiškai, saugiai ir kokybiškai atlikite „Šilutės odontologijos implantologijos klinikoje“!

Kitos klinikos paslaugos

Jūsų paslaugoms – gydytojų odontologų konsultacijos, profesionali burnos higiena, terapinis ir chirurginis dantų gydymas, estetinis plombavimas, dantų tiesinimas, balinimas, implantavimas ir protezavimas naujausiais metodais.